Rondtrekken in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Roy Tibben - WaarBenJij.nu Rondtrekken in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Roy Tibben - WaarBenJij.nu

Rondtrekken in Zuid-Amerika

Vanaf 10 Januari vertrek ik naar Zuid-Amerika, ik zal daar samen met mijn backpack rondtrekken. Via waarbenjij.nu probeer ik de mensen die het interesseert op de hoogte te houden.

Recente Reisverslagen:

13 April 2014

Sacred Valley, Incatrail (Machu Picchu) & Titicaca

31 Maart 2014

Chili, West-Argentinië en Zuid-Bolivia

11 Maart 2014

Carnaval in Rio en de reis naar Chili

24 Februari 2014

Laatste dagen in BA, Groepstour en RIO

27 Januari 2014

de 2e volledige week in Argentinië
Roy

Vanaf 10 Januari vertrek ik naar Zuid-Amerika, ik zal daar samen met mijn backpack rondtrekken. Via waarbenjij.nu probeer ik de mensen die het interesseert op de hoogte te houden.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10950

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Rondtrekken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: