Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Roy Tibben - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Roy Tibben - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Roy Tibben

Blijf op de hoogte en volg Roy

10 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Hallo Allemaal,

Eindelijk is het dan zover, de dag waar ik heel lang naar uit gekeken heb, of terwijl de dag van vertrek uit Nederland richting Argentinië.

De laatste week heel veel bezoek gehad en berichtjes gekregen. Erg leuk allemaal, dat doet je wel beseffen wat je hier gaat missen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel heel erg veel zin heb om daadwerkelijk te vertrekken, een nieuw deel van de wereld te ontdekken en gewoon even lekker weg te gaan.

Ik vlieg vanavond om 18:25 van Schiphol richting vliegveld Madrid waar ik ongeveer om 21:00 zal landen. Vervolgens moet ik daar 3 uur wachten om vervolgens om 23:55 te vertrekken richting Buenos Aires (de hoofdstad van Argentinië). De vlucht van Madrid naar Buenos Aires zal maar liefst 13 uur duren, een hele lange vlucht dus. Ik land dus morgen middag rond 13:00 Nederlandse tijd in Buenos Aires. Aangezien het tijdsverschil met Argentinië -4 uur bedraagt, kom ik daar mooi in de morgen (09:00) aan en heb ik nog een hele dag voor me. De planning is om dan zo snel mogelijk richting mijn hostel (welke ik al geboekt heb) te gaan en daarna te zorgen dat ik daar zo snel mogelijk een beetje kan acclimatiseren.

Hoe het precies allemaal zal gaan, zal ik jullie in het volgende verslag allemaal wel vertellen.

Voor nu wil ik nog even kwijt dat ik heel blij ben dat ik eindelijk ben begonnen aan mijn reis, maar dat ik jullie wel allemaal heel erg ga missen!

Iedereen de groetjes en tot het volgende verslag;)

P.S. Ik probeer bij elk verslag ook wat foto’s toe te voegen, die kun je onder dit verslag of vanuit het menu links bovenaan deze pagina bekijken;)

  • 10 Januari 2014 - 17:49

    Thea Tibben:

    Roy, vanuit Luttenberg heel veel plezier. Ga ervan genieten.
Roy

Vanaf 10 Januari vertrek ik naar Zuid-Amerika, ik zal daar samen met mijn backpack rondtrekken. Via waarbenjij.nu probeer ik de mensen die het interesseert op de hoogte te houden.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 10953

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Rondtrekken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: