De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Roy Tibben - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Roy Tibben - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Roy Tibben

Blijf op de hoogte en volg Roy

05 Januari 2014 | Nederland, Almelo

Hallo Allemaal,

Het is nu zondag 5 Januari, over 5 dagen vertrek ik al naar Argentinië. Op dit moment ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Gisteren een gezellig afscheidsfeestje gehad tot in de vroege uurtjes, dus op deze eerste brakke zondag van 2014 heb ik maar besloten om mijn waarbenjij.nu account aan te maken zodat ik de mensen die het interesseert straks op de hoogte kan houden van mijn belevingen.

Zoals velen van jullie al weten ben ik van plan om door Zuid-Amerika te trekken samen met mijn backpack. Zeker is dat ik begin in Buenos Aires (Argentinië) en vervolgens via Uruguay naar Rio de Janeiro (Brazilië) ga reizen. Na mijn verblijf in Brazilië ben ik van plan om Paraguay, Bolivia en Peru nog met een bezoek te verblijden.

Ik probeer via deze site een beetje een beeld te schetsen van mijn belevingen in het hopelijk lekker warme Zuid-Amerika!

Voor de mensen die het interesseert, je kunt je inschrijven op mijn waarbenjij.nu, dan kom je in mijn mailinglijst en krijg je elke keer wanneer ik een verslag upload direct een bericht per email!

Ik ga weer verder met de laatste voorbereidingen, die bestaan onder andere uit het gereed maken van mijn telefoon (Duizenden onzin foto's en plaatjes verwijderen en de rest op de laptop zetten), documenten inscannen, laptopje gereedmaken en de laatste spullen kopen en inpakken. Genoeg te doen dus nog;)

Xx Roy

  • 05 Januari 2014 - 17:33

    Willemien & Joop[:

    Ok, Roy!
    De laatste loodjes en dan ga je!!
    Ook wij wachten in spanning af!

    Desondanks, veel plezier en kom heelhuids weer terug

  • 05 Januari 2014 - 17:51

    Rianne:

    Hoi Roy,

    Goede reis en veel plezier!

    Groetjes Peter, Rianne en Lynn

  • 05 Januari 2014 - 18:05

    Agnes Geerts :

    Roy ik wens je een goede reis , en veel geluk en geniet er van

  • 05 Januari 2014 - 18:40

    Javiera:

    Leuk ik/wij gaan je zeker volgen! En ik zie nu pas dat je pas over 5dagen vertrekt
    nou ja dan zal ik tegeb die tijd je nog even een goede reis wenseb!


  • 05 Januari 2014 - 18:49

    Jordi Stoelers:

    Roytje!

    is toch lekker man. beetje in de zon leven.
    Aanradertje hoor, om aan deze kant van de wereld te leven!
    succes met afscheid nemen over 5 dagen.

    Groeten uit 't warme deel van de wereld

  • 05 Januari 2014 - 19:25

    Andre En Mariet:

    Roy, mooi genieten van de reis en wij blijven je volgen, succes.

  • 05 Januari 2014 - 21:38

    Ruben & Tessa Geerts:

    Hey Roy,

    Nu komt het allemaal wel erg dichtbij he?
    Wij wensen jou heel veel plezier, neem alles in je op en vooral genieten! We zijn benieuwd naar je ervaringen.
    Goede reis en tot ziens!

    Ruben, Tessa, Meike en Jasper Geerts

  • 06 Januari 2014 - 21:35

    Thea Tibben:

    Roy wat spannend allemaal. Ga ervan genieten en kom gezond weer terug. Ik ga je volgen. Heel veel plezier.

  • 07 Januari 2014 - 17:19

    Agnes Geerts :

    Roy een goede reis wens ik jou , geniet er van !!! En pas goed op je zelf . Groeten je peettante !!!!

  • 07 Januari 2014 - 18:02

    Ine Tibben:

    Roy we wensen je heel veel plezier en wijsheid op je reis, GENIET ERVAN.
    Groetjes tibbjes marienheem.

  • 07 Januari 2014 - 20:06

    Suzanne De Jong:

    Hé Roy! Heeeeel veel plezier! Geniet ervan :) Hopelijk ga je veel leuke dingen meemaken en veel mooie dingen zien! Goede Reis! Xx

  • 07 Januari 2014 - 22:36

    Annemarie:

    We gaan je volgen...heel veel plezier!!! Lekker genieten...

    Groetjes Gerjen, Annemarie, Maud en Liv

  • 08 Januari 2014 - 08:00

    Joke Hutmnan:

    Een heel goede reis Roy, heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes van alle Hutmannen.
Roy

Vanaf 10 Januari vertrek ik naar Zuid-Amerika, ik zal daar samen met mijn backpack rondtrekken. Via waarbenjij.nu probeer ik de mensen die het interesseert op de hoogte te houden.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 10959

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Rondtrekken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: